Usein kysyttyä
Onko sinulla kysymyksiä? Katso löydätkö vastauksen usein kysytyistä kysymyksistä. Jos et, ota rohkeasti meihin yhteyttä.
Onko sinulla kysymyksiä? Katso löydätkö vastauksen usein kysytyistä kysymyksistä. Jos et, ota rohkeasti meihin yhteyttä.
1. Mitä vuokratyövoima maksaa?
– Vastaukseen voisimme laittaa linkin hinnasto-sivullemme ja lisäksi esim. ”tai pyydä tarjousta”.
2. Miten menetellä, jos emme ole tyytyväisiä työntekijäänne, mutta sopimusta on vielä jäljellä?
– Mikäli työntekijämme ei vastaisi odotuksianne, niin vaihdamme uuden sopivamman henkilön tilalle tai lopetamme projektin sopimuksen voimassaolosta huolimatta.
3. Mikäli haluaisimme työntekijänne oman yrityksemme työntekijäksi, tuleeko siitä maksettavaksi jokin rekrytointikorvaus?
– Käytössämme on toimiva rekrytointimalli, mutta suurin osa asiakkaistamme haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme vuokrasuhteella, koska se on kustannustehokkain vaihtoehto.
4. Onko työntekijällä hygieniapassi/työturvallisuuskortti?
– Kyllä.
5. Onko työntekijällä työhön vaaditut varusteet?
– Kaikilla tekijöillämme on mukanaan työhön soveltuva henkilökohtainen perusvarustus.
6. Voiko sopimuksen purkaa milloin tahansa, mikäli emme ole tyytyväisiä saatuun työvoimaan?
– Mikäli työntekijämme ei vastaisi odotuksianne, niin vaihdamme uuden sopivamman henkilön tilalle tai lopetamme projektin sopimuksen voimassaolosta huolimatta.
7. Puhuvatko työntekijät suomea?
– Pääasiallisena työkielenämme on englanti, mutta osa henkilökunnastamme puhuu myös suomea.
8. Voimmeko itse kouluttaa Keramoren työntekijän erityiseen tehtävään?
– Kyllä, ja koulutusjakson kustannnus on edullisempi kuin varsinaisesta vuokratyötunnista maksettava korvaus. Koulutusjakson pituus on yleensä tehtävänkuvasta riippuen 2-10 työpäivää.