Usein kysyttyä

Onko sinulla kysymyksiä? Katso löydätkö vastauksen usein kysytyistä kysymyksistä. Jos et, ota rohkeasti meihin yhteyttä.

1. Mitä vuokratyövoima maksaa?
– Vastaukseen voisimme laittaa linkin hinnasto-sivullemme ja lisäksi esim. ”tai pyydä tarjousta”.

2. Miten menetellä, jos emme ole tyytyväisiä työntekijäänne, mutta sopimusta on vielä jäljellä?
– Mikäli työntekijämme ei vastaisi odotuksianne, niin vaihdamme uuden sopivamman henkilön tilalle tai lopetamme projektin sopimuksen voimassaolosta huolimatta.

3. Mikäli haluaisimme työntekijänne oman yrityksemme työntekijäksi, tuleeko siitä maksettavaksi jokin rekrytointikorvaus?
– Käytössämme on toimiva rekrytointimalli, mutta suurin osa asiakkaistamme haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme vuokrasuhteella, koska se on kustannustehokkain vaihtoehto.

4. Onko työntekijällä hygieniapassi/työturvallisuuskortti?
– Kyllä.

5. Onko työntekijällä työhön vaaditut varusteet?
– Kaikilla tekijöillämme on mukanaan työhön soveltuva henkilökohtainen perusvarustus.

6. Voiko sopimuksen purkaa milloin tahansa, mikäli emme ole tyytyväisiä saatuun työvoimaan?
– Mikäli työntekijämme ei vastaisi odotuksianne, niin vaihdamme uuden sopivamman henkilön tilalle tai lopetamme projektin sopimuksen voimassaolosta huolimatta.

7. Puhuvatko työntekijät suomea?
– Pääasiallisena työkielenämme on englanti, mutta osa henkilökunnastamme puhuu myös suomea.

8. Voimmeko itse kouluttaa Keramoren työntekijän erityiseen tehtävään?
– Kyllä, ja koulutusjakson kustannnus on edullisempi kuin varsinaisesta vuokratyötunnista maksettava korvaus. Koulutusjakson pituus on yleensä tehtävänkuvasta riippuen 2-10 työpäivää.

Keramoren kuuma linja
Palvelee sinua
ma-pe klo 06:30-16
Keramoren kuuma linja
Palvelee sinua

Soita 040 544 8976

Soita
Avaa Whatsapp-chat